نکته : برای دانلود کتابها، روی لینک راست کیک کرده و گزینه ی save link as و یا ذخیره ... را بزنید .

کتاب نازیسم و ریشه های فکری و تاریخی آن نوشته ویلیام شایرر

درباره کتاب :

یادداشت مترجم:
این کتاب فصل کوچکی از کتاب بزرگی است که نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی “ویلیام شایرر” درباره “پیدایش و سقوط رایش سوم” نوشته است. نویسنده که بیانی شیوا و سبکی جالب دارد، علت و نتایج پیدایش رژیم هیتلر را با تحلیل واقع بینانه توضیح داده است. این کتاب به ویژه برای نسلی که تنها آگاهی گنگی از هیتلریسم دارد بسیار آموزنده و برای همگان متنبه کننده است. این جزوه در اصل کتاب تحت عنوان “نازیسم و ریشه های فکری و تاریخی آن” نوشته شده است که چون می تواند به صورت مبحثی جدا از کتاب مطالعه شود، به ترجمه آن اقدام شد؛ و چون مطالب آن نسبتا فشرده و از اشارات و اسم هایی انباشته است که نویسنده بدون توضیح از آنها گذشته، در پایان کتاب توضیحاتی به عنوان ضمایم به آن افزوده شد. خواننده می تواند برای اطلاع بیشتر از مطالب مورد نظر با توجه به شماره هایی که در متن کتاب آورده شده، به همان شماره در ضمائم مراجعه کند.



دیدگاه کاربران
  • کامران 11 نوامبر 2020 / 19:45

    خواستم یه تشکر ویژه داشته باشم بابت سایت بسیار عالی بوکیها . بسیار کتابهای ارزنده و خوبی در این سایت ارائه شده و جای خسته نباشید و دست مریزاد برای مسئول محترم سایت دارد . یه سوال داشتم درباره کیفیت کتابهای فروشی سری ( امیر عشیری ، پرویز قاضی سعید ، ارونقی کرمانی ) چون از سایتی قبل شما به قیمت بالا خریداری کردم که متاسفانه کیفیت اسکن بسیار پائین و سیاه بود . در ضمن آیا مجموعه کتابهای آقای منوچهر مطیعی رو هم دارید ؟ مخصوصا کتاب شش سال در میان قبیله زنهای وحشی آمازون ( اسکن کامل ) چونکه متاسفانه توی همه سایتها اسکن ناقص کتاب گذاشته شده و ظاهرا کامل نیست .

    • bookman 11 نوامبر 2020 / 22:09

      درود بر شما جناب کامران
      سپاس از مهرتون

      ببینید کیفیت عناوین مختلف هست ولیی کتابها تا جایی که تونستیم نسخه های کامل رو بیاریم توی پکیج و خب قیمت هایی هم که گذاشتیم روی بسته ها صرفا هزینه ی یک یا دو دهم قیمت اصلی هست و می شه گفت باقی عناوین هدیه محاسبه شده … میتونید عنوانی که مدنظرتون هست رو بفرمایید چند صفحه رو واستون عکسش رو بفرستم تا چک کنید …

      در خدمتتون هستم

  • کامران 13 نوامبر 2020 / 00:35

    سلام . بنده امشب مجموعه کتابهای آقای ارونقی کرمانی را خریداری کردم اما بعد از اتمام دانلود دو کتاب نفرین و کتاب ناودان این کتابها باز نمی شود . لطفا بررسی تمایید .

    • bookman 13 نوامبر 2020 / 00:50

      درود بر شما
      فایل ها رو بصورت مستقیم واستون توی تلگرام و واتساپ فرستادم

      موردی بود بنده در خدمتتون هستم .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان