برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کرده و ذخیره و یا بارگیری پیوند را بزنید

کتاب جاسوسی در حصار سرد نوشته جان لوکاره

درباره کتاب :

کتاب جاسوسی در حصار سرد نوشته جان لوکاره ترجمه پریچهر جاویدان

مرد آمریکایی فنجان قهوه ی دیگری به به لیماس داد و گفت :
چرا نمیروید بخوابید . بمحض اینکه سر و کله اش پیدا شد بشما تلفن میکنیم. لیماس جوابی نداد فقط از پنجره ی پاسگاه کنترل به خیابان خالی از جمعیت خیره شد .

« قربان شما نمیتوانید برای همیشه منتظر بمانید ، ممکن است وقت دیگری بیاید . ما توسط پلیس به نمایندگی اطلاع میدهیم و شما میتوانید بیست دقیقه دیگر برگردید . لیماس گفت : نه هوا رو به تاریکی است .»

« شما نمیتوانید تا ابد انتظار بکشید . او نه ساعت تاخیر کرده است »


داستان در حول دیوار برلین و سازمان امنیت آلمان شرقی ، سازمان جاسوسی انگلستان و نفوذ جاسوس های دو جانبه است . خبری از امکانات جیمز باندی در کتابهای لوکاره نیست . روابط پیچیده انسانی ، خیانت و افراد عادی که اتفاقا اشتباهات زیادی هم انجام می دهند شالوده اصلی کتابهای جان لوکاره را تشکیل میدهد . فیلمهای و سریالهای تلویزیونی بسیاری از روی کتابهای جان لوکاره ساخته شده اند که به مرور به آنها می پردازیم .

شخصیت های کتابهای جان لوکاره معمولا ثابت هستند ، اگر یک کتاب را بخوانید ، در کتابهای بعدی لوکاره به نامهای آشنای زیادی برخورد خواهید کرد . شخصیت های دو طرف دیوار برلین در کتابهای مختلف لوکاره مجددا لباس رزم می پوشند . اما خوب شخصیت مورد علاقه لوکاره یعنی جورج اسمایلی اتفاقا در این کتاب حضور کمی دارد . بحث کتاب جاسوسی در حصار سرد بعدها در کتاب -میراث جاسوسان- جان لوکاره بیشتر بررسی شد .

جاسوسی در حصار سرد سومین کتاب جان لوکاره بود و بیشتر از تمام آثارش شناخته شده است .کتاب جاسوسی در حصار سرد در زمان خاصی چاپ شد ، تازه یکسال از ساختن دیوار برلین گذشته بود و جنگ سرد در حال رسیدن به اوج بود . الک لیماس شخصیت اصلی کتاب در کتاب میراث جاسوسان هم مورد بحث است . منبع این بخش : محمد بهشتی زواره

 


برای دریافت مجموعه بیش از ۱۸۰جلد / کتاب های پلیسی اینجا کلیک کنید .



ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان