نکته : برای دانلود کتابها، روی لینک راست کیک کرده و گزینه ی save link as و یا ذخیره ... را بزنید .

نتایج قرعه کشی(اسامی برندگان)

درود و سپاس فراوان از اینکه همراه ِ ما بوده اید و این افتخاری است که میزبان بزرگان ِ فرهیخته ای همچون شما باشیم.

طبق قولی که داده بودیم به رسم هدیه به یکی از کاربران ثبت نام شده ( چه انانی که پروسه ثبت ایمیلشان را کامل و اکانت خود را قعال کرده اند و چه سرورانی که اکانت خود را فعال و روزانه ایمیلهای ما به دستشان میرسد) به رسم دوستی و قدردانی داده میشود که هر چند کوچک است و دارای ارزش مادی زیادی شاید نباشد ولی سرشار از دوستی و همبستگی و سپاس است.

دوستانی سوال کرده بودند از طریق ایمیل و کامنت که نحوه قرعه کشی چگونه است

باید خدمت این بزرگان عرض کنم که این قرعه کشی به هیچ وجه دستی انجام نمیشود و به صورت رندوم از بین کاربران دوستی انتخاب و به عنوان برنده معرفی میشود.

ما کلیه ایمیلهای شما را دسته بندی کرده ایم ( بدون در نظر گرفتن تاریخ عضویت و فعال یا غیر فعال بودن اکانت) و طی لیستی که تهیه شده است که در هر خط فقط یک ایمیل موجود است و خط که آن ایمیل در قرار دارد میشود شماره ی آن ایمیل و کاربر / ما در سایت random.org شماره پایه را ۱ و شماره سقف را ۲۹۶۳ تعیین کرده ایم که تعداد کاربران خبرنامه ایمیل ما را نشان میدهد. با زدن دکمه generate این بخش به صورت کاملا رندوم و تصادفی عددی را نمایش میدهد که نشان دهنده ی شناسه ی مربوطه میباشد.

این کار انجام و نتیجه آن را میتوانید در زیر مشاهده کنید :

عدد ۲۲۸۲ عدد برنده ما میباشد که عکس را در زیر میتوانید مشاهده کنید.

این ایمیل نشانگر کاربری است که در خط ۲۲۸۲ قرار دارد که نشانی ایمیا این عزیز را به دلایل امنیتی و حفظ حریم خصوصی کاربران نمیتوانیم منتشر کنیم ولی قسمتی از آنرا اینجا قرار میدهیم

نامه ای به این کاربر ارسال شده است که اگر تا تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ به ان پاسخ ندهند قرعه کشی را دوباره برگزار کرده و برنده جایگزین خواهد شد .

متاسفاه مشاهده شده است که این کاربر اکانت خود را فعال نشده رها کرده است . از دوستان تقاضا دارم اکانت خود را حتما فعال کنند تا کتابهای به روز شده ی سایت برایشان ارسال شود و بانکی عظیم و با ارزش را در ایمیل خود ( به صورت ارشیو) داشته باشند.

هدیه این عزیز کتاب جلد نفیس داستان دو شهر است ولی در صورتی که درخواست کنند میتواینم آنرا با پکیج ویژه سایت که ۱۰۰۰۰کتاب نایاب است تعویض کنیم.

امیدوارم که خسته نشده باشید.

منتظر پیشنهاد ویژه دیگر بوکیها باشید.

مدیریت بوکیها/وحید سرباز

۰۹۳۰۱۴۰۲۷۴۰

دیدگاه کاربران
  • براتعلی 23 نوامبر 2013 / 22:46

    برادر ارجمند اقای ذولی نژاد
    با احترام قرار بود لطفی در حق من بفرمائید بعنوان یاد اوری مصدع شدم بر قرار باشید

    • bookman 6 ژانویه 2015 / 22:38

      سلام جناب براتعلی عزیز
      پاسخ به ایمیلتان ارسال شد …

  • سامی 18 ژانویه 2014 / 14:09

    جناب آقای سرباز عزیز درود بر وجدان پاکت که برای آگاهی و روشن شدن افکار هم وطنانت اقدام به این کار بزرگ کرده ایی دستانت را می بوسم و سر تعظیم فرود می آورم در پیشگاهت.

    • bookman 18 ژانویه 2014 / 21:07

      سلام دوست عزیزم
      سپاسگزارم از لطف بیکران شما بزرگوار

  • محمد 17 ژانویه 2019 / 12:53

    سلام امکان آپلود کتاب رو هم در سایتتون بذارین.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان