نکته : برای دانلود کتابها، روی لینک راست کیک کرده و گزینه ی save link as و یا ذخیره ... را بزنید .

دانلود کتاب سرنوشت یک انسان نوشته میخائیل شولوخف « صوتی »

درباره کتاب : سرنوشت یک انسان نام یک کتاب ادبی است که توسط میخائیل شولوخف، نویسندهٔ اهل روسیه نوشته شده‌است. این کتاب یکی از آثار ادبی برجستهٔ جهان است.

«واقعا که بشر سرنوشت عجیبی دارد. مضحک این‌جاست که در آن لحظه کوچک‌ترین اثری از ترس در من وجود نداشت. به وی نگاه می‌کردم و در فکر لحظه ای که او مرا می‌کشت بودم. می‌خواستم بدانم که گلوله را به کدام نقطه از بدنم می‌زند؟ در قلبم یا در مغزم؟ مثل این که فرقی داشت بدانم گلوله لعنتی به کجای بدنم می‌خورد!»
«وقتی رنج‌هایی را که در خاک آلمان مجبور به تحمل آن‌ها بودیم به خاطر می‌آورم، هنگامی که دوستانم را که تا سرحد مرگ در اردوگاه شکنجه می‌شدند با یاد می‌آورم، احساس می‌کنم قلبم از جا کنده می‌شود و در گلویم گیر می‌کند و نفس کشیدن را بر من مشکل می‌سازد.»
«وقتی از آن‌جا بیرون می‌آمدم سرم گیج می‌رفت، چون در طی این دو سال حتی ماهیت انسانیت نیز از یادم رفته بود. در بازداشتگاه آلمان‌ها به ما آموخته بودند که بایستی همیشه گردنمان را به جلو بزرگ‌ترها خم کنیم. مدت‌ها صرف وقت نمودم تا این عادت زشت را از خود دور کردم.»
«این مردانی که موی سیاه خود را در جنگ سفید کرده‌اند تنها شب‌ها نمی‌گریند. آن‌ها روزها نیز می‌گریند. مهم این‌جاست که نباید قلب کوچک طفلی، با نظاره اشک های غیرارادی آنان، که گونه‌های مردانه‌شان را می‌سوزانند، جریحه دار گردد.» منبع متن : ویکی پدییا فارسی و وبلاگ معرفی کتاب



دیدگاه کاربران
  • اوژن استوار 31 آگوست 2015 / 12:15

    با درود و آرزوی ساعاتی خوش برای شما دوست عزیز

    اوژن استوار هستم مدیر مجموعه فریان آکادمی ، مشاور و مربی کسب و کار.
    مجموعه ما به طور هفتگی برنامه های صوتی را تحت عنوان کارگاه رایگان و آنلاین “جوان امروز کسب دانش و ثروت” از طریق سایت منتشر می نماید.
    آیا این امکان وجود دارد که بنده برنامه ها را برای وب سایت شما تنظیم کنم و هر سه جلسه را به صورت یک فایل صوتی برای شما ارسال نمایم تا در بخش کتاب های صوتی منتشر نمایید؟
    موضوعات مطرح شده در این جلسات “خودشناسی، شناخت استعدادها و توانایی ها، موفقیت تحصیلی ، هدف از کسب و کار، کارآفرینی، کسب ثروت و… ” است.
    این کارگاه در ۲۴ جلسه ارائه خواهد شد که تا کنون ۴ جلسه آن در مدت دو هفته منتشر شده که شنوندگان بسیاری را به خود جلب کرده است.
    در ادامه سایت شما به عنوان حامی مجموعه هم در فایل های صوتی و هم در وب سایت معرفی خواهد شد.
    لطفا پاسخ خود را از طریق ایمیل یا شماره های ۰۲۱۸۸۴۹۲۰۹۱ و ۰۹۱۲۸۱۵۷۱۸۸ اعلام فرمایید.

    وب سایت : http://www.faryanacademy.com
    با سپاس

  • mehrsa 7 نوامبر 2015 / 09:21

    سلام.لینک قسمت سوم خرابه و نیاز ب بروز رسانی داره

    • bookman 7 نوامبر 2015 / 20:43

      با سلام

      لینک چک شد و هیچگونه مشکلی مشاهده نشد !
      لطفا برای دانلود از برنامه های مدیریت دانلود استفاده نمایید … بطور مثال IDM

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان