نکته : برای دانلود کتابها، روی لینک راست کیک کرده و گزینه ی save link as و یا ذخیره ... را بزنید .

دانلود کتاب ببوس و بکش نوشته پرویز قاضی سعید

درباره نویسنده :

پرویز قاضی‌سعید (متولد ۱۳۱۸) از نویسندگان عامه‌پسند ایرانی است.

زندگی‌نامه

وی نویسندگی را از سن ۱۷ سالگی آغاز کرد و بیشتر در سبک پلیسی و جنایی می‌نوشت. و کتاب‌های او به چاپ‌های دورقمی و بالاتر می‌رسیدند. از کتاب‌های معروف‌تر او «یک شاخه گل سرخ برای غمم» است. پرویز قاضی سعید پاورقی‌نویس در روزنامهٔ اطلاعات در زمان پیش از انقلاب ۵۷ بود و در مجله اطلاعات دختران و پسران داستان‌های پلیسی و عاشقانه می‌نوشت. وی به همراه ر. اعتمادی از پیگیرترین پاورقی‌نویسان آن دوره بودند.

وی در داستان‌های خود شخصیتی کارآگاهی به نام لاوسون خلق کرد که محبوبیت فراوانی یافت. و کتاب‌های عشقی او مانند «بار دیگر با تو در میان عطر و سکوت» از نظر محتوای عشقی‌اش مسئله‌ساز شد بسیاری از کتاب‌های او در دههٔ ۱۹۶۰ توسط انتشارات آسیا در تهران منتشر شد.

همهٔ آثار قاضی سعید پس از انقلاب ۵۷ ممنوع اعلام شد، ولی بعداً برخی از آثار وی مجدداً مجوز چاپ گرفت. وی پس از اقامت در لس‌آنجلس به عنوان مفسر سیاسی خبر در تلویزیون پارس مشغول به فعالیت شد. وی همچنین در روزنامه کیهان چاپ لندن (با نام کچل) و روزنامه‌ای به سردبیری عباس پهلوان در لس‌آنجلس مقاله می‌نویسد. او نویسنده و تحلیلگر سیاسی روزنامه فارسی ایران «عصر امروز» چاپ لس‌آنجلس نیز هست.

داستان‌های او در افغانستان طرفداران زیادی دارند و برخی از داستان‌های او به زبان پشتو نیز ترجمه شده‌اند.


توجه : در صورت تمایل میتوانید مجموعه ۵۲ عنوان کتابهای پرویز قاضی سعید را بصورت یکجا از اینجا دریافت نمایید





 

دیدگاه کاربران
  • امیر 11 اکتبر 2020 / 21:05

    درود و سپاس بیکران به شما یاران و عزیزان گرامی با جو حاکم و قیمت سرسام اور کتاب واصعا گام بلندی در راسنای ارتقای فرهنگی بخصوص جوانان برداشته اید اگر حتی یکنفر هم از طریق شما لذت کتاب را دریابد شما رسالت خود را انجام داده اید اجر مادی و معنوی تینکار قطعا به شما می رسد در پایان اگر مقدور است رمانهای تاریخ سرداور و ارین نژادو …هم بذارید من حدود ۵ ساله عضو خبرنامه شما هستم کتابی رو از دست نمیدم.درود

    • bookman 12 اکتبر 2020 / 20:50

      درود بر شما
      سپاز مهرتون
      امیدوارم براتون مفید باشه ..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان