نکته : برای دانلود کتابها، روی لینک راست کیک کرده و گزینه ی save link as و یا ذخیره ... را بزنید .

دانلود کتاب انقلاب یا اصلاح نوشته هربرت مارکوزه

درباره کتاب : کتاب انقلاب یا اصلاح حاصل دو گفتگوی جداگانه با مارکوزه و پوپر است که به صورت کتاب کوچکی منتشر شده است  و دیدگاه های این دو متفکر برجسته درباره ی جامعه ی مطلوب و راه های رسیدن به آن را با توجه به واقعیت های موجود روشن می سازد.
مارکوزه و پوپر دو پیشوای دو جریان بزرگ فلسفی عصر ما که هدفشان تغییر جامعه بوده است،حداقل تا زمان انتشار این کتاب با یکدیگر روبه رو نشده بودند و با هم بحث جدی نکرده بودند اما به علت اهمیت بحث های این دو صاحب نظر،رادیوی باواریا کوشید تا مقابله ی آنها را که در واقع روی نداده بود از طریق میانجی گری تلویزیون  شکل دهد.ناشر این متون هر دو فیلسوف سیاسی  را در محل سکونتشان بطور جداگانه به پرسش گرفت و پاسخ هایشان را برابر هم نهاد.برخلاف مارکوزه که پیشنهاد مصاحبه را به سختی پذیرفت،پوپر از این پیشنهاد استقبال کرد.
در حالیکه شهرت مارکوزه به عنوان نظریه پرداز جنبش بین المللی چپ نو  در اوائل سالهاای ۶۰ به اکناف جهان رسید،پوپر بیرون از فضای آکادمیک چندان شناخته شده نبود.
آزادی بیشتر،عدالت بیشتر ،انسانیت بیشتر برای جامعه غربی دموکراتیک و سرانجام البته برای همه ی جوامع روی زمین،موضوع هر دو فیلسوف است.نکته ی دیگر در طرح های  دو فیلسوف هدف جامعه ی دلخواه و راه های رسیدن به آن است.


بدلیل مشکل کپی رایت دانلود این کتاب میسر نمی باشد


 

دیدگاه کاربران
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان