نکته : برای دانلود کتابها، روی لینک راست کیک کرده و گزینه ی save link as و یا ذخیره ... را بزنید .

دانلود کتاب اسرار خانه ی سدان نوشته اسماعیل رائین در بوکیها

درباره کتاب :اسماعیل رائین (زاده ۱۲۹۸ خورشیدی – درگذشته ۱۰ دی ۱۳۵۸ خورشیدی) محقق و مورخ بوشهری بود. کتاب مشهور او به نام فراموش‌خانه و فراماسونری در ایران است.
رائین دارای آثار متعددی است از جمله: «فراموشخانه و فراماسونری در ایران», در سه جلد؛ «حقوق بگیران انگلیس در ایران», «سفر نامه میرزا صالح شیرازی»؛ «ایرانیان ارمنی», «یپرم خان سردار», «اسرار خانه سدان», «حیدر خان عمو اوغلی», «دریانوردی ایرانیان», در دومجلد؛ «اولین چاپخانه در ایران», «میرزا ملکم خان, زندگی و کوششهای او».
در صد صفحه پایانی کتاب خاطرات جعفری(بنیانگذار نشر امیر کبیر)، جعفری به مسائلی می پردازد که پس از انقلاب به بهانه شکایت و سپس مرگ اسماعیل رائین مؤلف کتاب اسرار خانه سدان دامنگیر موسسه انتشارات امیرکبیر و مدیر آن می شود که بخشی مستند و بسیار خواندنی است. این بخش از کتاب قصه پرغصه ای است که ادامه اش را قرار است در جلد سوم دنبال کنیم که هنوز انتشار نیافته. اما تا همینجا جعفری توانسته تمام زندگی خودش را از محرومیت بی حساب در کودکی تا کار و تلاش بی نهایت در بزرگسالی در یک کتاب دو جلدی تقطیر کند و تحویل خواننده بدهد. گفتن از چاپ و صحافی و تجلید خوب کتاب با توجه به سابقه جعفری بی فایده است.
این کتاب شامل مطالبی مانند اسناد تکان دهنده نفت-حقیقت عریان-شرح کشف و انتشار اسناد-کشف اسناد در مجلس-اداره کل تبلیغات ایران وسیله ای برای تصفیه حساب-دادستان کل-انعکاس در مطبوعات و…



 

 

دیدگاه کاربران
  • anna 10 مارس 2013 / 00:39

    دانلود نمیشه لطفن لینک دانلود را دوباره بگذارید

    • bookman 10 مارس 2013 / 00:57

      درود
      لینک تست شد و هیچگونه مشکلی ندارد …

  • عباس 2 ژانویه 2014 / 15:49

    میشه کتاب دریانوردی ایرانیان را برای دانلود بزارین

    • bookman 2 ژانویه 2014 / 16:33

      با سلام دوست عزیز
      این کتاب رو متاسفانه موجود ندارم …

  • غلامرضا محمدی 26 ژانویه 2015 / 18:12

    بسیار عالی است مرد شریف . چند کتاب خوب که دنبالشان می گشتم و گیر نمی آمد دانلود کردم بخصوص کتاب در جستجوی زمان از دست رفته . از زحمات شما بسیار تشکر دارم . موفق و پیروز باشید . سر حال و سلامت .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان