نکته : برای دانلود کتابها، روی لینک راست کیک کرده و گزینه ی save link as و یا ذخیره ... را بزنید .

دانلود رمان “من” نوشته کیم توی ترجمه حدیث باقری

من نوشته کیم توی

درباره کتاب :

“مَن” سه مادر دارد: یکی که او را در زمان جنگ به دنیا آورد. دیگری، راهبه‌ای که او را از باغ سبزیجاتی بیرون کشید و سومی، مادرِ محبوبش “مامان”، که برای حفظ بقا جاسوس شد و برای حفاظت از دختر بالغش، برای “مَن” شوهری پیدا کرد- رستوران‌دارِ ویتنامی تنهایی که در مونترال زندگی می‌کند.
پرتاب‌شده در دنیایی جدید، “مَن” استعداد ذاتی‌اش را در آشپزی کشف کرده و در مسیری بی‌مقصد در کنار شوهرش از روی احترام و وظیفه قدم برمی‌دارد تا آنکه در پاریس با رستوران‌داری آشنا شده و عشق ممنوعه‌ای به سراغش می‌آید…
سرشار از تصاویری ماندگار از زیبایی، قدرتِ ظرافت و سکوت، “مَن”، رمانی ا‌ست که از مخاطب می‌خواهد زبان شاعرانه‌اش، احساسات و عشقش به زندگی را مزه‌مزه کند.

درباره نویسنده :

کیم توی، نویسنده‌ی کانادایی ویتنامی‌الاصل، زاده‌ی ۱۹۶۸ در سایگون ویتنام است که در ده‌سالگی به همراه والدینش با قایق از ویتنام به مونترال کانادا گریخته است. وی دانش‌آموخته‌ی حقوق، زبان‌شناسی و ترجمه از دانشگاه مونترال است و به‌عنوانِ خیاط، مترجم، وکیل و صاحب رستوران فعالیت داشته است. کیم توی در سال ۲۰۱۸ از سوی آکادمی جایگزین نوبل ادبیات، نامزد دریافتِ این جایزه شده است. وی هم‌اکنون ساکن مونترال است و وقت خود را صرف نویسندگی می‌کند.

این اثر توسط سرکار خانم حدیث باقری به فارسی برگردان شده است و با رضایت مترجم محترم در بوکیها قرار گرفته است.




 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان