نکته : برای دانلود کتابها، روی لینک راست کیک کرده و گزینه ی save link as و یا ذخیره ... را بزنید .

دانلود رمان جنگ آخر زمان نوشته ماریو بارگاس یوسا در بوکیها

درباره کتاب :جنگ آخرالزمان (به اسپانیایی: La guerra del fin del mundo)‏ رمانی از ماریو بارگاس یوسا رمان نویس برجسته پرویی است. این کتاب روایت داستانی شورش و جنگ کانودوس است که اواخر قرن نوزدهم در منطقه باهیا در شمال شرقی برزیل اتفاق افتاد.

این رمان اولین رمان یوسا است که رویدادهای آن در کشوری غیر از پرو، یعنی برزیل، و در زمانی غیر از دوره معاصر نویسنده، یعنی در قرن نوزدهم، روی می‌دهد.

[note color=”#fdd87c”]در کشور برزیل که تازه از نظام سلطنتی به نظام جمهوری گذار کرده‌است، دسته‌ای از مردم بسیار فقیر و زجرکشیده منطقه بیابانی باهیا که اعتقادات خشک مذهبی دارند تحت تاثیر یک واعظ بسیار مذهبی شورش می‌کنند و جمهوری را دشمن و عامل بدبختی خود می‌دانند. زمین‌های ثروتمندان را تصاحب کرده و به اموال آن‌ها شبیخون می‌زنند و در منطقه‌ای به نام کانودوس ساکن شده و نام آنجا را بلومونته می‌نهند. در سوی دیگر جمهوریخواهان برزیل، سلطنت طلبان را عامل این شورش می‌دانند و همچنین سلطنت طلبان ثروتمند و زمین‌داران که خود مورد غارت شورشیان قرار می‌گیرند سعی در سرکوب شورشیان که آن‌ها را ژاگونسو می‌نامند دارند.

قسمتهایی از متن:

معجزه هیچ وقت تکرار نمی شود .
به فکر ژورما افتاد . آیا او موجودی اهل فکر بود؟ یا حیوانی خانگی . گوش به فرمان ، قادر به قبول این که مجسمه آنتونی قدیس از کلیسا فرار کرده و به غاری رفته که همان جا تراشیده بودندش ، مثل بقیه زنان خدمتکار بارون جوری تربیت شده بود که مراقب جوجه ها و گوسفندها باشد ،غذای شوهرش را حاضر کند ، لباس هایش را بشوید و فقط به او راه دهد . فکر کرد ” شاید حالا از آن رخوت و سستی بیرون بیاید و بی عدالتی را احساس کند “. فکر کرد ” من بی عدالتی توام “. فکر کرد ” شاید خدمتی در حقش کرده باشی” .(پس از این که گال به ژورما تجاوز می کند )
همه روشنفکر ها خطرناکند . ضعیف ، احساساتی و قادر به اینکه بدترین کارهایشان را با بهترین فکرها توجیه کنند .

تصور مرگ یک نفر آسان تر است تا مرگ صد نفر یا هزار نفر . مصیبت وقتی تکثیر شود انتزاعی می شود . آدم از چیزهای انتزاعی کمتر ناراحت می شود .

از سایت برداشته شد

 

 

دیدگاه کاربران
  • shaghayegh 1 ژوئن 2013 / 23:10

    سلام
    این یکی هم دانلود نمیشه لطف می کنید اگر برای من میلش کنید . خیلی خیلی ممنون از سایت گلتون

    • bookman 1 ژوئن 2013 / 23:45

      درود شقایق
      لینک دانلود فایلها سالم است و کاملا تست شده هستند .
      دوباره تلاش کنید .

      ——————–
      برای دانلود میتوانید روی لینک دانلود راست کلیک کرده و در مرورگر IE روی گزینه SAVE TARGET AS… و در مرورگر موزیلا روی گزینه SAVE LINK AS… کلیک کنید تا صفحه دانلود نمایان شود .

  • shaghayegh 3 ژوئن 2013 / 23:47

    هوراااااا اینم گرفتم 🙂

  • فنجون 6 ژوئن 2013 / 18:22

    ممنون

  • عباس 23 جولای 2015 / 13:03

    با سلام لطفا بقیه اثار یوسا را در سایت قرار بدید

    • bookman 23 جولای 2015 / 18:14

      با سلام
      چند کتاب از این نویسنده در سایت موجود است … لطفا به دسته بندی سمت راست – بخش رمان مراجعه کنید …

  • سپیده 4 اکتبر 2015 / 21:31

    خیلی عالیه ولی جدیدتر ش کنید کتاب رو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان