نکته : برای دانلود کتابها، روی لینک راست کیک کرده و گزینه ی save link as و یا ذخیره ... را بزنید .

دانلود کتاب سه اسلام نوشته محمد قوچانی در بوکیها

درباره کتاب :کتابی است تحقیقی از محمد قوچانی و مقایسه ای بین سه مکتب قم ، نجف و تهران
محمد قوچانی فعالیت مطبوعاتی خود با نوشتن یادداشت‌های سینمایی در نشریه محلی «کادح» گیلان آغاز کرد و پس از آن به همکاری با نشریه «گام» پرداخت. پس از آن که برای ادامه تحصیل به تهران رفت، از سال ۱۳۷۴ به همکاری با نشریه «عصر ما» ارگان سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

وزنامه‌های جامعه، نشاط و عصر آزادگان برای قوچانی آغاز دوره جدیدی از روزنامه‌نگاری بودند که در سال‌های پس از دوم خرداد ۱۳۷۶ تجربه کرد و به تدریج با نوشته‌های انتقادی خود علیه اکبر هاشمی رفسنجانی و برخی از سیاست‌مداران محافظه‌کار به شهرت رسید. او در جریان توقیف های پیاپی با روزنامه‌های خرداد، و اخبار اقتصادی نیز کار کرد، و در سال ۱۳۷۹ به اتهام نشر اکاذیب و توهین به مقدسات به مدت ۳۶ روز بازداشت شد.

محمد قوچانی پس از آن با مریم باقی دختر عمادالدین باقی روزنامه‌نگار و نویسنده سرشناس ازدواج کرد. محمد عطریانفر مدیر وقت روزنامه همشهری در سال ۸۰ قوچانی را به سردبیری مجله «همشهری ماه»، ضمیمه فرهنگی روزنامه همشهری منصوب کرد، اما مدتی بعد این مجله پرطرفدار تحت فشار قوه قضائیه از انتشار بازماند تا قوچانی با همکاری احمد غلامی و مهران کرمی و گروهی از روزنامه‌نگاران جوان با انتشار ضمیمه روزانه همشهری به عنوان «همشهری جهان» دوره حرفه‌ای کار خود را آغاز کند. پس از آن قوچانی به همراه همین تیم روزنامه شرق را منتشر کرد اما تجربه توقیف روزنامه هم‌میهن و شرق سرانجام او را به انتشار مجله شهروند امروز به همراه تعدادی دیگر از روزنامه‌نگاران از جمله احمد زیدآبادی، حسین یاغچی، محمد طاهری، رضا خجسته رحیمی، مهدی یزدانی خرم، محسن آزرم، اکبر منتجبی و فرید مدرسی واداشت. این مجله نیز پس از چندی توقیف شد.[۱]. پس از آن به عنوان سردبیر ضمیمه سیاسی روزنامه اعتماد ملی با تعدادی از افراد تیم قبلیش مشغول به کار شد. او سردبیر مجله ایراندخت به صاحب امتیازی مجمع اسلامی بانوان زیر نظر فاطمه کروبی همسر شیخ مهدی کروبی بوده است. او هدف از فعالیتش در این نشریهٔ متفاوت را تلاش برای ایجاد جامعه مدنی تلقی می‌کند. آخرین کار مطبوعاتی محمد قوچانی مجله مهرنامه است که با سردبیری او و دبیری تحریریه رضا خجسته رحیمی منتشر می شود. مدیر مسئول مهرنامه فروزان ادیبی است. مهرنامه مجله ای تئوریک و آنچنانکه در مرامنامه آن ذکر شده «دانشورانه» است.



 

 

دیدگاه کاربران
  • پارسا تنها 14 اکتبر 2013 / 08:12

    سلام لطفا کتاب بی نظیر بوتو دختری از شرق رابگذارید وهم چنین کتابهای جدید وقدیم از خاطرات سیاسی سران جهان ویا کتابهای جاسوسی وخاطرات جبهه وجنگ -ممنون پارسا تنها از آمل

    • bookman 14 اکتبر 2013 / 12:02

      درود پارسا
      به زودی دوست عزیز

  • فضل الله فیاضی 15 مه 2015 / 07:49

    عالیست. موفق باشید

  • فضل الله فیاضی 15 مه 2015 / 07:58

    خدارو شکر بخاطر اینهمه امکانات . دردهه ی ۱۳۵۰ شمسی در انگلستان دانشجوی رشته ی کامپیوتر بودم . همه ی آنچه در انتظار آینده بود را میدیدم . سپاس خداوندرا و درود بر تمامی اهلدانش و فن که آن آرزوهاا را برآورده کردند. اینرا هم بگویم که دو سال پیاپی ،ضمن تحصیلات دانشگاهیم ، بهترین کتابخوان شهر برایتون شدم . شانزده جلد کتب رومانهای کلاسیک ویک مدال برنز از سیمای چارلز دیکنس جایزه گرفتم.

    • bookman 15 مه 2015 / 16:08

      درود بر شما

      بسیار خوشنودیم از اینکه عزیزانی چون شما همراه ما هستند …
      برقرار باشید

  • حسین 24 نوامبر 2015 / 23:41

    هوالحبیب

    با سلام

    محترماً ضمن عرض حسته نباشید و آرزوی بهترین ها [ حال از هر جنس و موضوعی] برای شما، خواهشمند هستم اگر امکان دارد مجلات تئوریک “نبرد زندگی” و “علم و زندگی” [ارگانهای تئوریک جامعه سوسیالیستهای نهضت ملی- به ریاست و یا به بیان بهتر محوریت متفکر و میهن دوست عدالت خواه مرحوم «خلیل ملکی»] را هم به شکل پی.دی. اف. روی سایت قرار دهید.

    پیشاپیش متشکرم

    یا حق.

  • محمد 22 دسامبر 2020 / 23:50

    با سلام. واقعا دستتون درد نکنه که این امکانات را در اختیار ما قرار میدین. من که محقق تاریخ هستم. البته تاریخ معاصر. اخیرا دانشگاه تهران کار خوبی کرده که روزنامه های دوره قاجار و پهلوی را برا دانلود رایگان در اختیار گذاشته. شما هم اگر بتونید یه کاری مشابه در رابطه با روزنامه های دهه۵۰ و ۶۰ و … انجام بدین کمک زیادی میشه به ما شهرستانی ها که دستمون کوتاهه از همه جا. سپاسگزارم

    • bookman 25 دسامبر 2020 / 00:40

      درود بر شما

      سپاس از اینکه همراه ما هستید

      تمام تلاشمون رو میکنیم تا منبع خوبی باشیم برای شما عزیزان .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

توسط
تومان